Data Intelligence

Viden er magt. Men det er også langt mere.

Uden viden er digital markedsføring som at gå i en skov med bind for øjnene. Hos Jugel Digital har vi udviklet vores eget rapporteringssystem, Dashboard, der indsamler, systematiserer og formidler data fra alle de digitale kanaler, vores kunder benytter. Det giver unikke muligheder for at navigere i det digitale landskab og tilrettelægge, ændre og forbedre alle de kommunikationsplatforme, der indgår i en moderne digital strategi – og det giver vores kunder et værktøj til selv at overvåge de resultater, som kommunikationen skaber. Det gælder alt ligefra antal besøgende på websitet, mængden af kliks, antallet af likes på Facebook osv. Alt sammen real time!

Vores rapportering sikrer dig tryghed, vished og indsigt, se hvordan…

For vores kunders skyld, men ligeså meget for vores egen.

Med udviklingen af Dashboard, vores eget rapporteringssystem, råder Jugel Digital over et både videnstungt og pædagogisk værktøj, der gør hverdagen nemmere for vores kunder og for os selv. Fra time til time kan alle resultater af vores digitale kommmunikation aflæses direkte i Dashboard; det gælder alt lige fra trafikken på kundens website, display banneres konvertering og antallet af likes på Facebook på den nyeste video. Og har kunden behov for det, kan der printes de ønskede rapporter direkte fra Dashboard. Men vores Dashboard er ikke kun et værdifuldt værktøj for vores kunder. Vi bruger det naturligvis også selv til at monitorere alle de digitale bolde, vi har i luften for vores kunder, så vi kan reagere hurtigt og styrke en indsats på én område og justere en indsats på et andet, så resultaterne hele tiden er så optimale som muligt for det budget, der er givet.

"En af de smukkeste ting ved digitale medier er, at alt er et spørgsmål om at vide – ikke et spørgsmål om at tro og håbe."

"Alle resultater af mit arbejde kan
måles og vejes og sættes ind
i et søjlediagram. Intet er skjult."

Google-rapportering
– nøglen til indsigt.

Vi kan måle på alt, hvad der sker på Google. Med Google Analytics kan vi se, hvordan vores kunders AdWords-annoncer klarer sig, og hvordan vi kan gøre dem bedre og sikre en højere performance. Med vores kompetencer inden for Google kan vi lave dybdeborende søgeordsanalyse, website-analyse og online-analyse af vores kunders målgrupper, eksisterende kunder og potentielle kundeemner. Der ligger et enormt indtjeningspotentiale i den rigtige håndtering de analyser, vi kan trække ud af Google-systemet. Google Analytics indgår naturligvis i de data, der ligger til grund for vores eget Dashboard.

 

SEMrush-rapportering – effektiv konkurrentovervågning.

SEMrush-rapportering er et effektivt redskab, fordi det giver indsigt i en lang række tiltag, som vores konkurrenterne for vores kunder foretager sig. Med andre ord kan vi lave en effektiv konkurrentovervågning. For eksempel kan vi aflæse konkurrenternes linkbuilding, tjekke den organiske trafik på deres website, overvåge, hvad der er købt af for eksempel AdWords, og holde øje med hvilke søgeord de byder på. Alt dette lagt sammen giver et meget præcist billede af de tiltag, en given konkurrent foretager sig og vi kan bruge denne viden til at revidere vores strategier og sikre den stærkest mulige position på i den digitale verden.