Marketing automation

Se det som en
genopfindelse af nyhedsbrevet

Med marketing automation kan vi hos Jugel Digital hjælpe med at personalisere e-mail marketing, så modtageren modtager den mest relevante kommunikation og mest relevante tilbud. Marketing automation handler om, at ramme præcist og øge forbedre mulighederne for højere konverteringer.

Se hvordan vi kan sikre en mere relevant brug af nyhedsbreve…

Som altid er
nøgleordet relevans.

I bund og grund er marketing automation en IT-løsning, der i en kortlagt proces eksekverer e-mail udsendelser til for eksempel new bizz emner på BtB eller til nysgerrige forbrugere, der har givet tilladelse til at modtage nyheder og gode tilbud. Som altid er nøgleordet relevans. Hos Jugel Digital har vi ekspertise inden for effektiv e-mail marketing og kan skabe et automatiseret e-mail marketing system, der vil give potentielle kunder bedre og mere relevante information og mere relevante tilbud.

Ny vin på nye flasker.

Et almindeligt nyhedsbrev er stadig en god måde at kommunikere med sine kunder på, men med marketing automation kan vi hos Jugel Digital genere flere varme leads, ved at lade digitale teknologier styre processen. Jo mere erfaring og viden, vi har, des større er chancerne for at lave målrettet indhold i et nyhedsbrev og sammensætte et mail-flow, der samler kundernes reaktionsmønstre op, så kommunikationen kan skærpes og hele tiden gøres mere og mere relevant. Populært sagt, så handler marketing automation om at udnytte de data, der løbende bliver akkumuleret på en sådan måde, at nyhedsbrevene hele tiden bliver mere og mere præcise og individuel og derfor opleves som stadig mere relevante mod modtageren.


"Nyhedsbrevet er en
effektiv salgsmuskel, slet og ret."