SEO

Synlighed er et spørgsmål om at finde de rigtige søgeord, og vide hvordan man skal arbejde med dem.

Det er ikke forkert at postulere, at det er Google, der bestemmer om et website er synligt på nettet. Kunsten er at vide, hvordan man som virksomhed holder sig gode venner med Googles algoritme, så man altid er synlig i deres søgeresultater. Begavet, målrettet og fleksibel SEO er en hjørnesten i den digitale strategi, og netop derfor arbejder vores SEO specialister hver dag med Googles 200 faktorer for at sikre vores kunders placeringer.

Se hvordan vi arbejder med SEO på 54 sekunder...

Driver du forretning online er SEO altafgørende for din succes.

Hvis der ikke er nogen, der kan finde dit website, så er det underordnet, hvor stor energi, du har lagt i designet. Derfor skal SEO integreres direkte i hjemmesidens kode – men vel at mærke på en måde, så optimeringen er fleksibel og den organiske søgning bliver så præcis som muligt. Vores SEO-medarbejdere kender betydningen af, at synlighed er lig med omsætning, når vi taler om kommerciel tilstedeværelse på nettet. Vores indsigt i Googles tankegang og måden Googles søgemaskine fungere på er både dyb og bred. Det vil sige, at vi altid kan levere den faglige kompetence, der er nødvendig for at håndtere et effektivt og fremadrettet SEO-arbejde.

Søgemaskineoptimering
er en uendelig proces.

 

Det kan være fristende at tro, at SEO kan klares med en engangsydelse, og så er ens website på magisk vis synligt. Sådan er det desværre ikke. Googles algoritme ændrer sig hver eneste måned, og derfor er SEO en kontinuerlig proces hvor vi konstant overvåger dit website og dets placeringer.

Hertil følger at jeres konkurrenter ofte også arbejder med SEO, og det betyder at selv når man har opnået en topplacering må man konstant kæmpe for at bevare den. Det gør vi gennem relevant indhold, teknisk SEO og kvalitets linkbuilding.

"Med en kontinuerlig SEO indsats kan jeg måle at kundernes omsætning stiger i takt med placeringerne. Det er utrolig tilfredsstillende"

Content SEO – søgemaskineoptimering direkte på dit website.

Der er mange tekniske opgaver i SEO, men den vigtigste faktor er at lave relevant indhold, såkaldt Content SEO. Her arbejder vi med at optimere eksisterende tekst og udgive nyt relevant content til jeres målgruppe. Det vil sige, at vi generelt optimerer tekstkvaliteten (både brødtekster, overskrifter og produkttekster), men også inddrager videoer, fotos, infografikker, meta descriptions og URL-adresser for at opnå det bedste og mest relevante, organiske søgeresultat. Faktum er, at uden en det rette indhold på plads, er det svært at opnå topplaceringer. Hos Google vægter det meget, om brugere bliver lang tid på et website. Derfor skal indholdet have en kvalitet, så brugerne bruger tid på at læse teksten, se videoen og studere infografikken. Der er en meget brugt frase, som lyder "Content is king", men det burde i virkeligheden være "Relevant content is king". Det er nemlig ikke et spørgsmål om blot at producere store mængder af indhold til et website, men om at skabe indhold, der har en så høj grad af relevans, at kvaliteten at de besøgende vender tilbage.

"Det er fedt, at vi direkte kan måle resultaterne af det arbejde, vi udfører."

Linkbuilding 
– dirigerer trafik til dit website.

En af de teknikker, vi hos Jugel Digital benytter for at højne dit websites kvalitet, er ved at optimere mængden af kvalitetslinks fra andre websites over til dit website. Denne trafik bliver opfattet som en blåstempling af et website og belønnes af Googles søgemaskine. Det gælder derfor om at sikre sig en sund og naturlig linkstruktur, fordi det giver det, som Google er interesseret i, nemlig kvalitet til brugerne. Hos Jugel Digital har vi kraftig fokus på netop linkbuilding, fordi det er en god og effektiv måde at optimere et website på, og samtidig sikre vi imod at der dukker forkerte links op.

 

SEO-maskiner
– data er alt.

Man kan tro og gætte alt det, man har lyst til i den digitale verden, men hos Jugel Digital sker al digital markedsføring på basis af grundige analyser af konkrete data. Alt andet vil både være uansvarligt og uprofessionelt. Ud over Googles egne værktøjer, benytter vi SEMrush og MOZ som vores værktøjer til at analysere, optimere og fejlfinde. På den måde kan vi levere et helhedsbillede af det digitale landskab, så vi kan navigere på den mest hensigtsmæssige måde og reagere hurtigt, hvis der opstår pludselige fald i placeringer.